Prekinis ženklas „Maily“ atsirado iš dviejų el. pašo rinkodaros entuziastų – Dovydo ir Dominyko – idėjos, sukurti Lietuvoje specializuotą naujienlaiškių rinkodaros agentūrą.
Matydami kokybiškų el. pašto rinkodaros paslaugų ir, žinoma, patikimų specialistų trūkumą šioje srityje, nusprendėme apjungti savo įgūdžius ir pasiūlyti tai, kas generuotų verslams papildomas pajamas iš vieno labiausiai užmiršto, tačiau po truputį atgimstančio rinkodaros kanalo.
Pradėję nuo individualaus verslo, savo patirtį kaupėme dirbami skirtingose eel. pašto rinkodaros nišose: nuo B2B strategijos kūrimo užsienio klientams iki pasauliniu mastu veikiančių lietuviškų e-komercijos projektų.
B2B2C naujienlaiškių marketingas
E-komercijos naujienlaiškių projektų įgyvendinimas
SaaS komunikaciniai sprendimai
Šiandien jau dirbame su didesniais rinkos žaidėjais bei startuoliais. Apsiimame valdyti el. pašto rinkodaros sistemas nuo A iki Z bei nesunkiai prisitaikome prie bet kokio verslo poreikių.
Įdomu, kaip tai darome? Susisiek ir pakonsultuosime nemokamai!
Patikėkite savo naujienlaiškių kanalą šios srities specialistams.
Dovydas Grigalionis
e-komercijos ir naujienlaiškių automatizacijų
specialistas
Dominykas Gobė
B2B2C el. pašto rinkodaros strategas
Maloniai atsakysime į kiekvieną jūsų užklausą, išanalizuosime jūsų poreikius ir pateiksime pamatuotus el. pašto rinkodaros sprendimus. Visos svetainėje nurodytos kainos yra orientacinės, o galutinis jūsų poreikius atitinkantis pasiūlymas bus pateiktas po pirmojo susitikimo.