Vienas didžiausių el. pašto rinkodaros iššūkių yra kontaktų aktyvumo ir email kampanijų efektyvumo išlaikymas ilguoju laikotarpiu.
Daugelis esame susidūrę su prastėjančiomis emailų statistikomis kuriant ir siunčiant vis daugiau email kampanijų. Tačiau ką daryti, jei marketinginių iniciatyvų sustabdyti negalite, o nauji kontaktai reikalauja nepertraukiamo jūsų email kanalo dėmesio?
Norint pasiekti ir, svarbiausia, išlaikyti gerus rezultatus, reikia ne tik tinkamos kontaktų rinkimo strategijos siekiant atsverti prenumeratos atsisakiusius vartotojus, tačiau ir laiku atsikratyti senų bei neaktyvių kontaktų.
Dauguma pašto dėžučių algoritmų seka siuntėjo ir gavėjo interakciją, todėl kontaktui ilgesnį laiką nebereaguojant į jūsų el. laiškus, jūsų žinutės bus…
…interpretuojamos kaip nepageidaujamos.
Vos tik tai įvyks, didžioji dalis arba net visi jūsų pranešimai šiam adresatui pradės keliauti į “šlamštą”.
El. pašto adresai gali tapti neaktyvūs dėl pačių įvairiausių priežasčių. Vieni tiesiog tampa nebenaudojami ir pašto dėžutės juos deaktyvuoja automatiškai, kiti adresai būna sukuriami tik vienkartiniam prisijungimui, dar kiti būna netikri arba klaidingi.
Žmonės taip pat apleidžia pašto dėžutes keisdami darbovietes, vardus ar pavardes. Tokių ir panašių kontaktų atakavimas email kampanijomis ne tik blogina rezultatus, bet ir mažina sėkmingai adresatams pristatytų žinučių procentą, o tai turi įtakos ir bendrai siuntėjo reputacijai.
Ilgainiui, dėl šios priežasties jūsų žinutės gali nebepasiekti net ir ištikimų bei aktyvių jūsų verslo ar prekinio ženklo sekėjų.
Siųskite email kampanijas tiems, kas tikisi jas iš jūsų gauti. Daugelis tradicinių reklamos agentūrų bei pavienių specialistų neįvertina, jog, pvz. naujienlaiškių siuntimas neaktyviems kontaktams gali neigiamai paveikti visą siuntėjo reputaciją, todėl, bėgant laikui, siunčiami naujienlaiškiai į “šlamštą” gali pradėti kristi net ir ištikimiems prenumeratoriams.
Kai kuriuos deaktyvuotus el. pašto adresus perima įmonės, teikiančios anti-spam paslaugas. Juose integruodamos spam spąstus, šios įmonės nesunkiai identifikuoja aukštos rizikos spam siuntėjus ir įtraukia juos į nepageidaujamų siuntėjų sąrašus.
Taigi, prižiūrėdami ir valydami savo duomenų bazėje esančius neaktyvius kontaktus ne tik pagerinsite pagrindines email metrikas, bet ir apsisaugosite nuo patekimo į juoduosius email siuntėjų sąrašus.
Sustyguoti duomenų bazės priežiūros įpročiai įmonės aplinkoje ne tik leidžia greičiau pasiekti marketinginius tikslus, bet ir įvesti bendrą tvarką kontaktų higienos prasme!
Dovydas Grigalionis - Maily.lt
Svarbu suprasti, kad kiekvienas kontaktas jūsų adresų sąraše turi individualų gyvavimo ciklą, kas reiškia, kad skirtingų kontaktų aktyvumo lygis yra nepastovus ir nuolat kintantis.
Statistiškai, adresato aktyvumas (email žinutės atidarymas/paspaudimas) priklauso nuo to, ar jis yra aktyvumo ciklo pradžioje, viduryje ar pabaigoje.
Kaip visi verslai, taip ir kiekviena kontaktų duombazė yra skirtinga, todėl kiekvienas prekinis ženklas turi išvesti savo kontaktų aktyvumo ciklo vidurkį, įvertinant vidutinį laikotarpį tarp kontakto pirminės ir paskutinės interakcijos.
Visų pirma, reikia tiksliai apsibrėžti, kas yra neaktyvus kontaktas. Įprastai neaktyviu laikomas adresatas, kuris gavo, tačiau nesureagavo į el. laišką per fiksuotą laikotarpį. Tikslus neaktyvių kontaktų laikotarpis turi būti parenkamas atsižvelgiant į email kampanijų siuntimo dažnį. Pateikiame pavyzdį žemiau:
✅ Jei siunčiate naujienlaiškius kas dieną: pašalinkite adresatus, kurie nei karto nesureagavo per pastarąsias tris savaites
✅ Jei siunčiate naujienlaiškius kas savaitę: pašalinkite adresatus, kurie nei karto nesureagavo per pastaruosius du mėnesius
✅ Jei siunčiate naujienlaiškius kas mėnesį: pašalinkite adresatus, kurie nei karto nesureagavo per pastarąsias 6 mėnesius
Maloniai atsakysime į kiekvieną jūsų užklausą, išanalizuosime jūsų poreikius ir pateiksime pamatuotus email marketingo sprendimus. Visos svetainėje nurodytos kainos yra orientacinės, o galutinis jūsų poreikius atitinkantis pasiūlymas bus pateiktas po pirmojo susitikimo.